onsdag 30. juli 2008

Pusse pusse pusse

Har forresten diverse oppussingsprosjekter på gang. Huset var hvit-aktig med røde karmer. Nå er det helhvitt. Og jeg har fått nyte synet av/blitt utsatt for ikke mindre enn tre polske malere som skiftet rett utenfor kjøkkenvinduet mens jeg lagde middag. Joda... Først var de så søte så. Vasket av hverandre maling med en liten dott med white spirit på. Så tok de av seg på overkroppen. So far so good. Men SÅ. Tok han ene av seg på underkroppen, og viste frem et stykke underbekledning som ikke har vært ansett kledelig siden Miami Vice var på tv. Og hverken de eller Don Johnson har holdt seg spesielt godt. Det var en herretanga, faktisk. Kombinert med hvite tennissokker i joggesko. Ja, hva skal man si.... Jeg så en annen vei jeg... Bildet med mest trær er eldst. Det er fra 2003. Bassengbildet løp jeg ned i hagen for å ta akkurat nå. Mangler sprosser og sånt, men, men. Det er jo ikke ferdigmalt da. Jeg er overlykkelig over at de røde karmene er borte. (Ikke så lett å se men)

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

Hihihihi, noe så bra!

Men bilde av huset før og etter hadde gjort seg i dette innlegget?

Elisabeth F sa...

Hehe... to sjeler en tanke. Var ute og knipsa bilder mens du skrev kommentar.