fredag 8. august 2008

memememememe

Fant denne inne hos Marian, og ettersom jeg elsker spørreskjema så måtte jeg jo svare. 1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder? Eh... regne regne... 36 2. Tror du at du har giftet deg til da? Det er en fysisk umulighet ettersom jeg allerede er gift, og man ikke kan gifte seg før minumum et år etter at man gift sist. Så jeg blir her jeg. 3. Hvem snakker du mest med på msn? Varierer. Sikkert Stein. Eller Anita. 4. Husker du hvor du var 11. september 2001? Ja. Jeg var i byursdagen til Kristine S. 5. Hvem ringte deg sist? Siv ringte fra England i går og vi prata i en time. I sted ringte Mona. 6. Hvilken CD står i CD-spilleren din? Abba - jeg er mitt i fredagsvask.Og Abba er peferkt vaskemusikk. 7. Har du kjæledyr? To katter 8. Når var siste gang du drakk kaffe? I går. Men nå må jeg visst ha kaffe. 9. Er foreldrene dine gift? Ja. 10. Når så du din mor sist?¨ I begynnelsen av juli. Det føles for lenge siden. 11. Liker du å reise med fly? Jeg hater det ikke lengre, men det vil være å gå litt langt å si at jeg liker det. 12. Hvor mange land har du bodd i? Ett. 13. Hvor mange byer har du bodd i? Tre. Oslo, Bergen Ålesund. Volda og Eidsvoll teller ikke som by. 14. Hvor mange søsken har du? Jeg har bare en bror, men det er til gjengjeld en kvalitetsbror. 15Kan du plystre? Ja 16. Hva var det siste du spiste? En brødskive 17. Hva er din favorittiskrem? Italiensk is med hasseløtt eller kokos-smak fra Dolce Vita. (Italiensk isbar i Oslo) 18.Hva gleder du deg til? Akkurat nå: bli ferdig med å rydde hus, blåbærtur på søndag og bryllup i slutten av september. 19. Er det noe du vil fortelle til noen? Ja, og det har jeg en avtale om å få gjort med det første. 20. Hva gjør du om en time? Vasker badet 21. Liker du kaffe? Ja 22. Hvor mange glass vann drikker du for dag, gjennomsnittlig? Alt for lite. 23. Er noen forelsket i deg? Mannen min er vel det litt sånn mer eller mindre. 24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene? Hallo... jeg er småbarnsmor. Jeg sover med mannen, barn, katter og hva det skal være. Jeg foretrekker at det er fra to og nedover i senga når det skal soves. Og de to bør høre til husholdningen. 25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen? Ja, det kan man vel si at skjedde "en sjelden gang" (HAHAHA) 26. Kan du spille poker? Ja 28. Har du noen gang vært i Canada? Nei 29. Hva var den siste sangen du hørte? Gimme gimme gimme. 30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg? Ja. Minst to. Terje Huse, og Sven-Kåre her på Eidsvoll, som til og med er født samme året som meg. Og da jeg var barn bodde den en snill gammel mann i nabohuset som het Petter, og som jeg var veldig glad i. Og vi hadde bursdag samme dagen. 31. Hvor mange land har du besøkt? Åj... Sverige, Danmark, Færøyene, Belgia, Nederland Tyskland, Frankrike, Spania, Tsjekkia, England, Skotland, Italia, Jugoslavia, Slovenia, Kroatia, Italia, Hellas, Monaco, Østerrike... kanskje flere . 32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål? Engelsk, og knoter på tysk, fransk og italiensk. Veldig god til å telle på tysk :-D 33. Har du lyst på piercing eller tatovering? Nei. Har hatt piercing og har hatt lyst på tatovering. Men ikke nå lengre. 34. Har du noen gang vært i en ambulanse? Ja, da sønnen min ble født for tidlig. 35. Svømmebasseng eller hav? Hav. Definitivt!!!! 36. Hvordan er været hos deg? Det regner. 37. Spiser du frokost daglig? Ja, men ikke alltid hjemme. Noen ganger på toget, andre ganger på jobb. 38. Hva er din favoritting å bruke penger på? Bøker. 39. Hva var det siste du kjøpte? Mat. Før det, rubons. 40. Hva er ditt favorittprogram på TV? Det var Will & Grace, men nå er det Medium. 41. Kan du rulle med tungen? Ja. 42. Kan du dykke uten å holde for nesa? Ja. 43. Sover du med bamser? Æh... nei... Bare dersom Alvilde kommer inn om natta og har med seg Kanin. 44. Hva er din blodtype? A+. 45. Er alt lov i krig og kjærlighet? Nei. 46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine? Blå med rosa roser, og en lekker sponplatevegg. (Sponplater er den nye hvit) 47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene? Øh - ja? 48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket? Lukket. 49. Er du voksen? Ja. 50. Har du tatt sol den siste måneden? Nei. jeg tar ikke sol. 51. Kan du skifte olje på en bil? Man har da folk til slikt. 52. Har du fått fartsbot? Ja. Tatt i fotoboks. 92 i 80-sone klokka 04 om natta. Hadde forsovet meg til jobb. 53. Er du avhengig av tv-en? Ja, jeg er nok det. Får utrolig mye gjort om tven ikke står på. 54. Liker du appelsinjuice? Ikke så veldig 55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen? Ja. I am a snoozer. 56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det? Absolutt 57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå? Få ork til å rydde mer. 58. Kaffe eller energidrikker? Kaffe! 59. Hva er din favorittby? Ålesund, Bergen, Paris, eller en by i Italia. Venezia er høyt oppe. 60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort? Løpt. 61. Liker du håndskriften din? Ja og nei. 62. Hvilken sang hører du på? Ingen akkurat nå. 63. Har du vært så full at du har besvimt? Nei, er avholds. 64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort? Det innbefatter nok kastrering med plastbestikk. 65. Når våknet du denne morgenen? Ni. Og da sov begge barna fremdeles. 66. Har du søskenbarn? Ja. 22 og jeg er yngst på begge sider. I tillegg kommer barna til en del av disse, som er på min alder og som dermed er de som jeg kaller søskenbarn. 67. Hva liker du med deg selv? At jeg er etisk av meg, og godhjerta. 68. Hvem snakket du med sist? Edvin, min sønn. 69. Hva er det verste faget på skolen? Jeg likte ikke tysk, eller historie, eller naturfag. Men gym var verst. 70. Hvor skal du bo når du blir eldre? Her. Eller Italia, om ingen av barna mine skjenker meg barnebarn. 71. Hva drømte du i natt? Aner ikke. 72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp? Jeg har vel vært oppe i 1600 kroner. 73. Hvor ble du født? I Ålesund 74. Hvordan var din forrige helg? Skal vi se.... Fin. Var på Sommarland i Bø med gode venner. 75. Hva er din favorittsang? Har mange "Famous blue raincoat" med Leonhard Cohen er en av dem. 76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en? Nei, spesielt ikke da. 77. Hva er den beste iskremsmaken? Kokos, eller gode gamle sjoko-vanilje. 78. Noen gang likt noen du ikke hadde sjanse på? Såklart, alle har vel vært ulykkelig forelska. 79. Har du hjemmeside? Nei, men blogg. 80. Er det noen i tankene dine akkurat nå? My man, liksom? Det er jo Stein da. 81. Kan du si alfabetet baklengs? Svarer som Marian: "Alfabetet baklengs". 82. Kyss eller klem? Kommer an på hvem. 83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente? Ja... til en viss grad må man jo tilpasse seg. 84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett? Tja... Erik, kanskje. 85. Har du vært på scenen? Ja. 86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars? R2D2, men jeg bryr meg ikke akkurat så mye om Star Wars. 87. Ville du gjort alt for en person du er glad i? Ikke alt, ikke drap, underslag, eller ting som på andre måter strider mot norsk lov eller min moral. 88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween? Jeg har bare feira Hallowen sammen med barna og da har jeg (selvsagt) vært løve. (Alle møblerte hjem har da løvedrakt.) 89. Hvem var den siste som gjorde deg sint? Vet ikke... dessverre var det nok et av barna mine. Men jeg vil ikke si jeg var veldig sint da. 90. Hvorfor det? Fordi oppdragelse er noe svineri å holde på med noen ganger. 91. Hva er din favorittfrukt? Druer. Er ikke veldig fruktmenneske egentlig. 92. Irriterer vennene dine deg? Av og til, men sjelden. 93. Hvorfor det? Jeg bruker å ta det som et tegn på at jeg er sliten og lei og har kort lunte, og må skjerpe meg. 94. Blogger du? Ja, jammen... as we speak 95. Er du kilen? Ja 96. Hvem er/var din favorittlærer? Thorbjørn på Åsane. 97. Hvilket godteri spiser du på kino? Er en sucker for Smågodt. 98. Syns du gutten skal betale på første date? Ja, egentlig 99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din? Det tenker jeg ikke på. 100. Hva skal du gjøre nå? Rydde... sukk Og man skal visst utfordre andre til å svare på spørsmålene. Det får bli Anita, Anja og Pernille

2 kommentarer:

Nina sa...

du milde...

ja ja, jeg trenger sånt å gjøre jeg :)

Marian sa...

Hellu! Så morsomme svar!!!
Jeg lurer på om vi rett og slett savner litt de gode gammeldagse skoledagbøkene der vi kunne svare på spørsmål om oss selv, hihi... For dette er jo SÅ gøy!!!