onsdag 19. november 2008

Hurra for deg som......

Jeg bruker til en viss grad denne bloggen til å notere ned gullkorn som de små yndige kommer med på hjemmebane. Det er jo stadig noe som sies eller gjøres, og det er så lett å glemme det. Så dermed skriver jeg det her :-)
I dag tidlig gikk for eksempel Edvin inn på rommet til sin snart fire år gamle søster som ikke hadde stått opp enda. Men storebror Edvin visste råd for å gjøre dagen litt bedre for små morgentrøtte frøkner. Og kort tid etterpå kommer strålende blid jente tuslende ned trappa med et forventningsfullt smil om munnen. En svært fornøyd storebror var baktroppen "Jeg har lurt Alvilde til å tro at det er bursdagen hennes i dag". Han hadde altså vekt Alvilde med bursdagssangen, og hevda hardnakka at hun hadde bursdag. Hun HAR snart bursdag, så vi har snakka litt om bursdag den siste tiden, men ikke så raskt da. Alvilde som er snart fire, men altså ikke i dag, ble naturlig nok litt skuffa, men hun tok det med fatning så jeg mistenker henne for allerede å ha lært at man ikke alltid skal tro på tilsynelatende vennligsinnede storebrødre. (Det har vel alle med en storebror lært)
Ellers produseres det fremdeles, men nå ser jeg slutten!! Jippi. Bilder er av det som er så ferdig at det er pakka. Og nisseskilt som jeg skal selge.

1 kommentar:

Nina sa...

he he he skal tru hvor den gutten har den kjappe kjeften sin i fra, du..... flirer*