torsdag 8. januar 2009

Nemmen... jeg har fått en award

På blogger er det jo slik at man kan få "priser". De blir delt ut av andre bloggere, og så sender man den videre til enda flere bloggere man kjenner. Og i dag fikk jeg min første sånne :-D
Det er snille Linn-Hege som på denne måten viser meg at hun setter pris på bloggen min. Tusen takk kjære du!! Og Teksten som følger prisen er som følger:
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Bloggene som får denne utmerkelsen er usedvanlig sjarmerende og hyggelige. De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse. Målet med denne utmerkelsen er at når den blir sendt videre så vil den ta med seg gode tanker på veien. Gi denne awarden til seks bloggere som igjen må velge seg nye seks. Og jeg sender den videre til: Anita, Anja, Nala, Marian, Pernille og Lillian. Seks ypperlige damer og flinke bloggere.

Ingen kommentarer: