søndag 22. februar 2009

Har lagd mer jeg da..

En albumside med alle prøvebildene vi fikk fra fotografen da vi tok babybilder av Edvin. Her er han ca 7 - 8 mnd gammel. Jeg må si jeg synes det er rart å tenke på at han var prematur (veide 1750 gram da han ble født) for jeg greier igrunn ikke å se det på disse bildene. Det er ikke så mye igjen av "fugleungepreget" rett og slett. Men jeg ser de nå med et morsøye da :-) Hva har vi gjort i helga da? Tja... Kjempetrivelig 75-årsdag i Sandefjord med alle søskenbarna til Stein til stede. Uten Tine som var i USA, men hun var savnet der!! I dag har vi sløvet litt. Bygd litt snøborg i hagen, og jeg har gått en kort skitur. Også har jeg fått scanneren min til å virke. Så dermed kan ingen som er avfotografert i noen gang føle seg helt trygg. I morgen reiser jeg til Trondheim på kurs. Og i morgen kveld skal jeg besøke Randi som jeg har kjent siden barnehagen. Det gleder jeg meg virkelig til! Vi Fjørtoftsjentene ser hverandre altfor sjelden! Men først skal det soves da

2 kommentarer:

gudrun sa...

Hei på deg.

Så morro at du har en gutt som heter Edvin! Det har jeg og! Og han har jammen rukket å bli 13 år alt. ;)
Og det beste av alt:
Han trakk ut DEG som vinner av give-away'en på scrappekurs-bloggen!!
Kom innom så får du se.
(og send meg adressen din, så kommer det gave i posten. :)

Elisabeth F sa...

Neimen, dette er jo helt utrolig!! Jeg vinner jo aldri. Tusen takk!!!
Hoppe opp og ned av glede, og mail med adresse kommer :-)