søndag 15. februar 2009

Ti til

Anita utfordret meg til å levere ti til. Ting mange ikke vet om meg, altså. Nå er vi nok begynt å nærme oss slikt som de fleste som kjenner meg godt vet. Men jeg ser Anitas ti og hever med fem til.

  • Jeg er skitgod på å skru sammen IKEA og annet flatpakk
  • Jeg har vokst opp på gård, foreldrene mine hadde hønseri med 2.000 høner, og jeg har vært avløser i mange år.
  • Jeg fungerer ikke om jeg ikke er underveis i en bok
  • Jeg er veldig glad i dyr, og hadde en gang en spurv som het Pelle som jeg fant skadet på veien og frakta hjem i lomma mi. Den bodde i ei kasse på kjøkkenet hos foreldrene mine til den døde etter noen uker
  • Jeg er den eneste i familien min (mor - far - bror) som ikke er diabetiker.
  • Jeg kommer fra en lettrørt familie. Det har vi arvet etter min morfar. Som barn gråt jeg hver gang andre gråt. Det gjør jeg fortsatt. Og en del andre ganger.
  • Jeg har sju fantastiske snille vakre fadderbarn.
  • Jeg elsker Musicaler og kan les Miserables utenat.
  • Jeg snakker litt italiensk
  • Jeg har bodd for meg selv siden jeg var 16. Det vil si i snart 20 år.
  • Jeg elsker å danse, men gjør det alt for sjelden.
  • Noe av det hyggeligste jeg vet er å besøke eldre mennesker og prate mens vi drikker kaffe av små kopper.
  • Jeg eier ikke konkurranseinnstinkt.
  • Jeg er ganske god til å tegne
  • Jeg har aldri vært full
  • Jeg husker fra jeg var ett og et halvt år gammel.

Ingen kommentarer: