søndag 15. februar 2009

Ti ting du kanskje ikke visste om meg..

  • Jeg har vært med å starte MC-klubb
  • Jeg har vært en av verdens 100 beste dominospillere
  • Jeg har jobbet som journalist mer eller mindre siden jeg var 14
  • Jeg kan ikke huske at jeg ikke har kunnet lese. Lærte trolig å lese da jeg var tre eller fire
  • Jeg elsker å lage mat
  • Jeg er religiøs
  • Jeg er royalist
  • Jeg har 22 søskenbarn og er yngst på begge sider.
  • Jeg er ekstremt glad i hjemstedet mitt, som er Fjørtofta og synes fraflytningen og at skolen er nedlagt er så trist at jeg ikke helt greier å tenke på det.
  • Jeg driver med sansesammenblanding. Det vil si at i mitt hode har ord og bokstaver farger. Navnet mitt er for eksempel hvitt og rødt. Elisabeth er hvitt mens Anna er rødt. Sender utfordringen videre til Anita, LenaF, TrineB og Randi

(Bildet er fra Fjørtofta, og det er det Eldar Fjørtoft som har tatt)

5 kommentarer:

Nina sa...

Done :)

LenaF sa...

Nå er jeg ferdig. Morsom oppgave!

Nina sa...

Lurer på om jeg skal lage en til jeg, hi hi, det var igrunn moro.... SÅ nå utfordrer jeg deg til å komme med ti til *gliser*

Anonym sa...

Hehe... Gle mej spesielt t å sjå ka ho tante kjem t å skrive på den der ;o)
Å ho mamma mæ da før den del ;o)

Unknown sa...

Hei du. ser du skriver at du er god i domino. jeg er på utkikk etter en som er god på å sette opp dominobrikker, er du flink til det eller kjenner du noen som er det? Trenger det til kommende tirsdag eller onsdag i forbindelse med en reklamefilm for Telenord. Ring meg for mer info på tlf 95947024
Hilsen Madicken Langvad