søndag 22. mars 2009

Srappehelg

Denne helga har jeg vært på scrappemesse på Exporama. Har vært en produktiv helg da. Har laget fire albumsider og et kort, og man kan vel si at jeg har fylt på lageret av utstyr litt også. Det har blitt en del stempler (18 faktisk) (det var hektosalg) en del ark og kartong, en papirkoffert, forskjellige klistremerkebokstaver, og andre bokstaver, knapper og stempelrens og hvit stempelpute, og journaling-ting, og noen blonder. Og sikkert enda mer som jeg har glemt. Ja, jeg tror ikke vi skal snakke så mye mer om det. Legger inn helgens produksjon Stein
Dette bildet av mannen min var det første bildet jeg hadde av ham. Så dette har jeg sett mye på :-) Bildet er tatt i 1995, to uker etter at vi ble sammen. På badet For noen uker siden var vi jo på ferie i Bardu. Småjentene storkosa seg sammen, og hadde en lengre seanse på badet sammen før de skulle legge seg. Venninnebonding på høyt nivå. (Vi mødrene hadde en lignende seanse på badet litt senere... men det handlet om hårfarging og ettervekst og slikt) Fotoautomat Jeg elsker fotoautomatbilder. Dette ble tatt i fjor etter at begge ungene hadde vært hos frisør og klippet seg. Måtte lage en litt lekende LO siden det var et lekende bilde :-) Gifte Favoritt-tanteunge Reidar og hans fantastiske kone Lillian gifta seg i fjor. Jeg ble glad av å lage denne LO-en. Nederst på bakgrunnsarket står det: "När vänskapen slagit rot, de vildaste stormar den står imot" Og det tror jeg er et visdomsord som passer bra på ekteskapet deres. I morgen fyller sønnen min åtte. Men det blir visst så som så med feiringa. Han ligger nemlig på sofaen med feber og er ganske utslått stakkar.

Ingen kommentarer: