tirsdag 27. april 2010

Klipt meg

Og har klipt lugg!! Har ikkje hatt lugg sidan barneskulen trur eg. Faktisk så har eg trudd at eg ikkje kunne ha lugg ettersom eg har arva "kvervelen hinna farmor" Men jammen. Ifølge Edvin ser eg ut som om eg går på ungdomsskulen. Det er vel kanskje eit kompliment. Har første dag på jobb i dag. Vil ikkje seie at eg har vore verdas mest effektive arbeidstakar. Men har fått gjort litt. Og har fått ha litt normalitet. I dag skal vi sette opp trampolina, trur eg. Det er i allefall ein plan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du ble kjempefint kjærsten min!

AudLene sa...

Veldig fin altså ;) "Kvervelen hinna farmor" funka i lugg også den ! Gleder meg til å se deg igjen !

Nina sa...

Som jeg sa i går, du ser ut som du er tjuetre og nyforelsket :)

Elisabeth F sa...

Hahahahahahahahahaha
Hahahaha
Haha
Anita.
Jeg er 37, og har vært gift i ti år.

Gleder meg til å se deg også Aud-Lene. Du er jo liksom mitt stilikon da vet du. Du som turte lugg først og er dødsstilig med det!!Tusen takk for varmende hilsener forresten!!!!

Anja Holt sa...

Du er vakker, veldig vakker, og er enig i at du ser yngre og freshere ut!

Siri Fjørtoft, kaBoks sa...

Kjempefin Elisabeth! De kledde du gøtt :-)

Randi sa...

Heia Elisabeth!!

hahaha..... veit du Elisabeth,du ser akkurat sånn ut så du gjorde når du var 10 år ,KJEMPE SØT MED LUGG!!!! Dette skulle du ha gjort før frøken...nei fru !!!:))
Å husk det,om du vil at eg kan hjelpe deg/dokker med noko her ute så gi ein pip !!!

Reknar med at det er ikkje meir en knapt ein mnd så kjem dokke opp at igjen?!

Ha ein fin dag på jobb i morgå,å husk...treng du ein pause så tak den !!!

Varm god klem frå meg,Randi