lørdag 21. juni 2008

Stordalens kjæreste


Den godeste Gunnhild Melhus har fått nyvunnet cred hos meg.

Etter å ha sett dette intervjuet på VG-tv (fra den røde løperen i forbindelse med VG-lista Topp 20) Er det ikke annet å gjøre enn å  konkludere med at Gunnhild er en løs kanon på dekk som gir blanke i hva folk mener om henne og lille store Stordalen.

Hvor dette kommer fra er det vanskelig å si noe om... men  KLIPPET har stor underholdningsverdi
En omtrentlig transkripsjon følger:
Gunnhild: Morten Harket kan gå og spise speltmel og trene de usynlige armhevingene han angivelig ikke tar.

Petter:(Med litt for høyt toneleie til at det høres naturlig ut)
"Hahahahahahahaha...ja og i serien av politiske uttalelser så vil jeg bare legge til at for meg så er Morten Harket den jeg kommer til å vente på i kveld, fordi han kom i en periode da de aller største artistene kom...
Gunnhild: (mer taletrengt)
"Petter kom veldig ofte - han var fjorten år"

Petter: (mer anstrengt men prøver å oversnakke henne)
HAHA.. blablabla

Gunnhild:
Det var mange som debuterte samtidig på den tiden...

Petter:
(oversnakker fremdeles men får tydelig med seg hva Gunnhild sider ettersom han plukker opp ordene hun bruker) ...ja MTV debuterte, det æh alt kom på en gang og det var helt fantastisk... sååeæææ jeg gleder meg til i kveld og eæææææ hva ser vi; tyve grader sola skinner og hundre tusen mennesker KAN Oslo bli bedre. (Prøver seg på en versjon av "nå har vi det morsomt dere"... men Gunhild har mer hun skulle ha sagt)
Gunnhild:
Morten Harket er som en vårkåt hingst... som har giret seg opp på alt speltmelet
(Petter griper inn og kysser Gunnhild, tydelig for å stoppe munnen på henne og drar henne med seg...)

1 kommentar:

Tonje F sa...

Gud alt eg hittil har gått glipp av på vg-tv!! Men frå no av

(:-D

*tørkar ei tåre*