onsdag 13. august 2008

I mørket er alle katter....

Hva er det med små, grå litt lodne katter med hvit flekk under haken?!!! Ikke bare har jeg en sånn hjemme. Sjefen har jo også fått en. Og i morgentimene i dag, da jeg kikka innom en favorittblogg som jeg har fulgt med på i mange år... Joda. Bloggeieren har jammen fått seg sånn katt hun også.
Hva skjer. Er det in? Er jeg og lille Bellapus plutselig blitt trendy. Ville det være helt UT om vi f.eks hadde fått oss en svart katt, eller en gul en?! Har de små grå kattepusene med hvit flekk erstattet de små hundene som man skal bære på armen. (Antagelig fordi de er så små og irriterende at noen kunne komme til å tråkke på de av "vanvare" om de stod ubeskytta på bakken) (Neida... jeg mente det ikke. Jeg er fremdeles glad i dyr, men Donald med horn på min vestre skulder har mer humor enn engle-Donald på min høyre. And sometimes a girl just wants the bad-guy (Altså Donald)) jeg merker meg at jeg var først med trenden, og anser meg nå for å være en trendsetter. Husk det når dere ser Pia Haraldsen med grå katte. Dere leste det først her.
Bildet har jeg stjelt fra bloggen jeg leser. (Kv3) Bare som bevis liksom. Det er for øvrig en av de beste bloggene jeg vet. Antagelig en av Norges første og beste bloggere, som skriver vanvittig bra og morsomt!! Digger den.

Ingen kommentarer: