torsdag 14. august 2008

Ikke akkurat en fruktkurv

La meg presentere Chen Qigang, mannen som har det musikalske ansvaret for åpningsseremonien i Bejing. Jeg må jo si at jeg fatter ikke at noen kunne gi HAM den jobben. Tynn i håret, tydeligvis har har dårlig syn. Og den tannstillingen... er det et lite underbitt jeg ser der?!! Han ville jo sett helt normal ut i en hvilken som helst annen jobb. Men dette er OL... da bør lista ligge litt høyere, bokstavelig talt. Men hva om dette ikke egentlig er Chen Qigang, men bare pynte-kineseren som later som om han er Chen under OL. Slik at Olympiaden skal bli litt mer severdig for oss som er resten av verden. Da må stygge-Chen se ganske ille ut. Men samtidig så var jo penesyngejenta og styggesyngejenta like søte i mine øyne, så det er ikke sikkert. kanskje Kineserne egentlig har et skrudd forhold til vakkert. Så stygge-Chen som lurer i kulissene kan se ut som Johnny Depp for alt vi vet. På vegne av oss som synes OL og det meste annen sport er møkk oå TV, må jeg bare få si at jeg pris på innsatsen for å gjøre olympiaden mer severdig. Men det hjelper dessverre ikke i det hele tatt. Kanskje om de kunne legge inn noen ekstra risiko-elementer fra reality. Spydkasterne kan få spikke sitt eget spyd, kanskje noen alligatorer i bassengene... eller hva med å sende inn en glamourmodell eller to?!!

3 kommentarer:

Nina sa...

VELDIG bra skrevet!! *applauderer*Æ

Elin sa...

hehe - bra det er flere som hauser seg opp. De er da til og med mer overfladiske enn i vår del av verden!

Tysvær skøyteklubb sa...

Min ellers så velinformerte svigerinne har tydligvis ikke fått med seg verken Katharina Scholz eller Amanda Beard.

En playboymodell med gull på tohundremeter bryst, ække det litt morsomt?