torsdag 4. september 2008

Mennesker som imponerer meg

Akkurat nå:
Marian. Som har gitt ut bok. Hun er jammen ei kjempeflink dame!!! Jeg er dødsimponert og igrunn ganske stolt av å være hennes venn. Kjøpte boka "Skamløse damer" i går, og leser den på toget. Utrolig interessant og veldig tatt på kornet. Og veldig godt formulert. jeg har flere ganger tenkt at "den formuleringa der må jeg huske, slik at jeg kan få sagt hvor bra jeg synes den var". Kjenner jeg er imponert i mange lag. Jeg er imponert over boka, som er vittig, og velformulert og helt på kornet. Også er jeg dødsimponert over at Marian har greid å gi ut bok. Hele prosessen fra å tenke på å gi ut bok til å faktisk stå med boka i hånden står for meg som uhyre krevende. Bare det å ha en tanke i hodet så lenge samtidig som du greier å ha struktur i den. Bøyer meg i støvet, og anbefaler boka på det varmeste!!

2 kommentarer:

Marian sa...

Åååååååå..... *blush*
Jeg som bare tittet innom bloggen din fordi jeg skulle huske å legge inn den kommentaren som jeg glemte å legge inn i går - nemlig at skjenkeblogginnlegget ditt burde bli kronikk i dagbladet eller aftenposten. for det var utrolig bra!!
og så leste jeg dette og ble utroooolig glad.... Snille damen!

Finner du referansen til broren din? ;-)

Marian sa...

...og så leste jeg kommentaren min og fikk LATTIS av at jeg har skrevet "Snille damen!"

Hahahaa....

Det jeg mente var: Snille skjønne vakre gode Elisabeth!!!!

Du er da yngre enn meg, for pokker. Ser du hvor satt ut jeg ble?! ;-D