onsdag 24. desember 2008

God Jul og godt nytt år

Det tikker mot jul her på Eidsvoll også.
Hos meg lukter det jul i hele huset. Det er tente lys og Oslo Gospel choir på cd-spillere. Jeg elsker julen. Nyter den i langsomme drag.
Jeg vet det er en klisje. Men akkurat nå tenker jeg også på noen andre som ikke har det så bra som jeg. Jeg vet om ei lita jente på tre år som har en dødelig sykdom. Og dette er den første julen hun feirer hjemme og ikke på sykehus. Jeg krysser alt jeg har for at julen deres skal bli helt fantastisk!!! Kryss noe for henne dere også da. Og husk hvor takknemlige vi skal være som har friske barn og en uoverskuelig mengde juler å feire sammen. Ingen vet hva morgendagen bringer. Men vi andre har lov til å håpe på at livet skal fortsette å være bra. Det er kanskje ikke noe vi skal ta for gitt.
God jul til alle dere som leser dette.

Ingen kommentarer: