onsdag 31. desember 2008

Godt nytt år

Foreldrene mine insisterer på at om man er seint ute med julekort så kan man jo bare sende nyttårskort istedet. Og det er ikke noe

de sier for å glatte over at vi bestandig er så innmari treige med julekortet. Det fantes visst noe som het nyttårskort før i tiden. (Oppgave til ivrige blogg-lesere. Spør noen i besteforeldregenerasjonen om dette) Det var nok på den tiden da de spiste mye fiken og dadler til jul.

Godt nytt år til alle sammen. Jeg går inn i mitt andre år som blogger fremdeles like lite atteletslaus. Det er jo liksom alltid noe å tenke på da.

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

Vi lager en variant over samme temaet i januar 2009. Oppsummerer julen, takker for gaver og eventuelle kort. Det ble rett og slett prioritert bort i år. Jeg har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt. Har du?

Og du, nå skjønner jeg hva de snakker om vedrørende stesønnen din...

Elisabeth F sa...

Stesønnen min er en knupp. Jeg skulle såklart helst hatt med bilde av ham også i kavalkaden her, men han var (sikkert glad for at han)ikke tilstede under fotoseansen.