lørdag 14. februar 2009

Shoppingen

Jeg vet dette er en fryktelig jentete ting å gjøre. Men når man har venninner som har bosatt seg i rurale strøk så er det slik man må gjøre det. Så... her Cathrin er shoppingen. Jeg innser at min hang til svart ødelegger opplevelsen en del. Ikke så veldig enkelt å se hva det er kanskje. Svart lang ting og svart kortere ting, liksom. Men altså: Øverst til høyre: hel lang svart buksedress (!!) med lang svart jakke utenpå. I midten øverst: rosa jakke. Til venstre øverst: svart tunika, med hardangersøm-aktig mønster nederst. Til høyre nederst: sjal
Til venstre nederst: storshopperen iført en av sine nyanskaffelser. Turkis topp. (Beklager at jeg ikke benyttet anledingen med kamera på badet til å ta et klassisk "fjortis-på-nettet-bilde" med trutmunn, dyp utringing, dådyrblikk og bilde tatt på skrå ovenfra. ) I tillegg kjøpte jeg et par ting som jeg ikke la ut. Mørke blå jeans, helt klassiske, enkle, og en nattkjole som jeg ved å bare omtale den her kanskje kan gi inntrykk av at er litt snasen. Den er egentlig ekstremforuftig på grensen til det kjerringaktige, men passer veldig bra sammen med at det er rundt 20 minus her for tiden.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi... Se DER ja!! Flink jente :-D

Du har vært superflink å shoppe skal jeg si deg!! Og så fikk du jo laget en aldri så liten collage bare til meg... ja, og kanskje til Anita også da, som ble like spent :)

Venter så i spenning på reaksjonen til mannen på ditt nyinnkjøpte nattantrekk! :-D

God klem!

C.

Elisabeth F sa...

HAHAHA Ja det skal jammen bli spennende. Den er i rød flanell med skotskrutete kanting. No kidding

Nina sa...

Wow så mye fint!! Den lange sorte så alldeles fantastisk ut!! Gleder meg til å se deg nystæsjet til uka!

Tonje F sa...

Stilig!! Kan eg søpørje: kvar kjøpte du den svarte buksedressen, skråstrek, har du tips til ein plass der dei kan ha svarte kjolar som går an å løfte armane og spele fiolin i...? :-) var på jakt etter ein i dag men fann ingen, dei eg syns var litt aktuelle var sånne uformelige greier som ikkje hang rett verken her eller der

Anonym sa...

Sjå der ja :o) Detta såg no kjempe flott ut! :o) Gle mej t d bli min tur å shoppe ;o)