tirsdag 21. april 2009

Blog candy hos Siri

Siri er en av de flinkeste kortlagerne jeg vet om. Hun gjør helt andre ting enn alle andre, og lager utrolig inspirerende ting. Jeg brukte å passe henne da hun var lita jente, og det er ikke så overraskende at hun er et kreativt menneske. Om jeg ikke husker feil så kunne hun f.eks strikke lenge før hun begynte på skolen. Akkurat nå har hun en fantastisk blog candy her. Illustrerer dette innlegget med et kort hun har laget. Dette synes jeg er helt nydelig. Så "enkelt" og så vakkert. Hun har faktisk tegna mønsteret selv, og så sydd for hånd etterpå!!

1 kommentar:

Siri Fjørtoft, kaBoks sa...

Tusen takk for dei fine orda :-) De e so kjekt å få positiv respons på de an gjer:-)

Ej he endela fått bjønt på blomstrane mine, laga en i går, å skal i alle fall lege en tej i dag!

Ej likte veldig gøtt posten din me dei ti verste og dei ti beste! Du skriv so innmari fint synst ej! Å dikte/bønna om den blå hestn va kjempefint de mæ :-)

De e allti so arti å lese bloggen din, ej klikka mej inn me en gong ej serdu he oppdatert den :-)