torsdag 16. april 2009

Bursdag så langt

Det må jo bare sies. Facebook har virkelig løfta hele bursdagsopplevelsen i voksen alder. Så langt i dag har jeg våkna i himmelseng, blitt oppringt av min sønn og mann som sang til meg, spist fin hotellfrokost, reist opp på Brusselkontoret vårt, jobba litt, spist deilig lunsj med kake :-) jobber nå litt mer... (mellom blogginga da) og etterpå skal jeg ned på hotellet, skifte klær, og så møte Alex på togstasjonen. Vet ikke om han har med seg sin kone eller ikke. Hadde vært hyggelig om han hadde det, ettersom jeg ikke har møtt henne før, og de jo som sagt skal komme til Norge til sommeren. Nå skal jeg ha møte.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere me dagen, Elisabeth! Feir me måte der borte ;o)

Nina sa...

håper dagen din var super, og at du kommer hjem snart

Siri Fjørtoft, kaBoks sa...

Heisann!

Takk for sist :-)
Gratulere me dagen! Bedre seint enn aldri, ekje de de dei sei?

Viss du jeng inn på bloggen min, so e der ei lita gåve te dej!! En award i alle fall...

Siri