fredag 1. mai 2009

Han vinner han!!

Som vanlig er jeg helt sikker på at Norge kommer til å vinne Grand Prix. Eller Eurovision Song Contest da, som man kaller det hvis man er litt opptatt av å si slikt "riktig". Jeg er ikke det. Jeg sier Grand Prix, og jeg er SIKKER på at vi skal vinne i år. Og det var jeg i fjor også. og de fleste år før det, helt tilbake til Stig van Eijk eller Charmed, eller Silje Vige. Og ikke minst Haldor Lægreid. Jeg var helt sikker!! Selv om jeg egentlig heia mer på Mocci Ryen og Ut i vår hage-gutta i den norskefinalen det året. (Av og til synger jeg fremdeles på "you got the motion - you make me feel fine") Og alle er vel enige i at det var kjemperart at Maria Haukaas Storeng ikke vant i fjor. Jeg griper mg selv å være litt rystet over det, samtidig som jeg sliter med å huske hvem som faktisk vant. Det var visst noen russere, for det skal være i Moskva. Jaja... hvem som vinner betyr jo ikke noe om det ikke er Norge Men OM (når) Norge vinner så vet vi jo alle at det er det ultimate beviset på at vi er best i verden.

Ingen kommentarer: