tirsdag 28. juli 2009

Sørlandssommer

Jammen tok det ikkje mange dagane før eg fekk ei lita stund med nett-tilgong igjen.
Akkurat no sit eg på ei hytte i strandkanten i Kristiansand. Er solbrend på overarmane, og har magen full av alskens godsaker som er servert av kokkemester Malin. Fy søren så gode kaker hun lager!!! Har tenkt å innføre en tradisjon her på bloggen. Noen veldig gode venner av meg pleier¨å oppsummere dagen for hverandre før de legger seg med å si tre gode ting den dagen som har vært. Jeg tror det er en fin ting å minne seg på alt det fine en har i livet. Så dermed vil jeg prøve å gjøre deg her på bloggen i ny og ne. Det spørs jo helt på hva slags innlegg jeg skriver da. For av og til så oppsummer jeg jo bare livet mitt. Mens andre ganger synser jeg.
I dag oppsummerer jeg, Så dette er dagens tre fine ting: - Blåbærpaien til Malin - Alvilde som plumpa i vannet og som konkluderte med at det eneste som ville hjelpe var litt sminke og neglelakk - Turen min til Hobbyhimmelen. Godt å være helt alene i et par timer.

3 kommentarer:

Siiiven sa...

Koselig ja, her er tre fine ting hos oss:
-Jacob som hadde vaert snill med Sonia i dag og bare vaert rampete en gang
-John som e ferdig med bakgaarden og den e kjempefin
-Henrik som tissa paa potte maaaange ganger i dag, sjoel om han insisterer paa aa gjere det staande!
Kos dokke videre i ferien
Klem fra oss her borte xxx

Anja Holt sa...

3 gode ting hver dag, en god vane!

Nina sa...

Goood vane :)

Og nok en fantastisk kommentar fra veslefrøkna he he