søndag 2. august 2009

holiday hang-over

Kom hjem fra ferie i natt, og det var en delt glede. Godt å komme hjem, men kattene hadde tydeligvis ikke tålt det nye foret som var innkjøpt. Så dermed hadde de hatt diare. Det var katteskit i flekker minst ti plasser på kjøkkengulvet et par plasser på gangen og tre plasser på den lille doen. Så i halv totida i natt fant jeg meg selv i gang med å vaske kjøkkengolvet. Kattene var kasta på dør. Mannen krisemaksimerte og jeg sa som vanlig JAJA, med sint stemme. I dag er det fremdeles merker i parketten på kjøkkengolvet, men ikke så ille som vi frykta. Vi har snakka oss ned fra at dette er en katastrofe til at det var umulig å forutse at dette skulle skje. Mannen mener fremdeles at golvet er ødelagt og at vi må slipe det ned. Jeg er fornøyd med at det er reint og ikke lengre lukter vondt her. En pus er missing, men dukker nok opp igjen med det første. Håper jeg. I morgen er det jobb igjen.
Tre gode ting i dag
*Har scrappa sammen med Cathrin og Lena *Vennskap både for store og små. Koselig å se at også så mennesker kan ha nære og gode vennskap
*Moren min ringte og sa at hun antageligvis kommer på besøk neste uke. Det gleder jeg meg til!!

2 kommentarer:

LenaF sa...

Tusen takk for koselig scrapping idag! Jeg har fortsatt influensa, så ring meg om du vil scrappe en kveld. Kleeeeeeeem!

Nina sa...

Skulle så gjerne vært med på den scrappingen deres altså... Fritt føre å komme hit på scrappings, det gjelder dere begge to :)