tirsdag 6. oktober 2009

ambitions are already starting to fade

Helga har blitt brukt til jentetur saman med syklubben fra Eidsvoll. Og vi har kosa oss veldig!! Spist på restaurant, blåst glas, bodd på hotell, vore på diverse lagerutsal (Skogstad, Moods, Devold) og så bodd i eit naust på Fjørtofta der vi har strikka, prata ledd, gått tur på Æafjellet og bada i stamp.
For nokre gromjenter eg har i syklubben min altså!!!! Så kloke, og flinke og tøffe og ikkje minst artige damer!!! Føler meg heldig som har fått meg så gode vener på Eidsvoll.
Og det var kjempestas å få vise fram Fjørtofta, som er så viktig for meg, til dei! Bildet er av tre av dei. Heidi, Mona og Aud-Lene.

1 kommentar:

Siv sa...

Saa kjekkt at du kosa deg Elisabeth, vil no berre sei at ej syns dei e heldige som he deg paa Eidsvoll med ej da xx