onsdag 25. november 2009

Dagens lille gullkorn

I går gikk jeg og jobben min ut med en kommentar til et utspill fra en Ap-politiker, som snakka varmt om avkriminalisering av narkotika. Generalsekretæren hos oss uttalte seg i en pressemelding som jeg så la ut på nettsidene våre. Det medførte at jeg (personlig) i dag fikk mail fra en person med mailadresse "epicweed". Blant uttalelsene i mailen, som var sendt til min jobbmail stod det blant annet: "Det at du synes at (...) sier jo litt om hvilken intelligens nivå du ligger på og hvor lite du faktisk vet." "Kanskje actis får støtte fra staten og du er livredd for og miste litt inntekt din grådige satan?" "Verden hadde vært en bedre plass uten uvitende idioter som deg." Det er ingenting som løfter arbeidsdagen som å bli kalt en grådig satan som noen helst skulle sett slettet fra jordens overflate. Noen som vet om Peter Mueller kanskje er litt narkoliberal av seg? Det er noe med uttrykksformen.....

Ingen kommentarer: