onsdag 24. september 2008

Bryllupsfest i helgesvingen

Vi nermer oss helgesvingen igjen... (godt Eidsvollutrykk :-)) eller når jeg tenker meg om er det kanskje bare jeg som gjør det. I morgen reiser nemlig hele familien til Sunnmøre i bryllup til Trine og Bent. Og litt familiebesøk blir det jo også da. Gleeeder meg til å komme på Fjørtofta igjen. Ingen steder jeg har det bedre enn på min øy i havet. Håper på fint vær, men i følge yr.no blir det regn på lørdag. Men regn i håret betyr lykke, da Trine. :-) Fredag formiddag skal det derimot være fint vær. Så DA er det store sjanser for at hele familien Fjørtoft Pettersen befinner seg ute i Neset. med vind i håret og kanskje pølser til grilling til lunsj. Gleder meg veldig til bryllupet. Trine, som gifter seg, er min aller eldste venninne. Jeg kan faktisk ikke huske at jeg ikke kjente henne. Vi har opplevd mye sammen. Indianerkriger i barneårene, badeliv i fjøresteinene, hybelliv og vi har også delt leilighet et år. Og ikke minst opplevde vi jo sammen det å miste det siste kløverbladet i trekløveret, Mona, for snart 20 år siden. Trine er ei kjempejente. Og etter at hun og bent har vært sammen i 15 år og fått tre flotte jenter, så skal det jammen bli stas å få feire brudeparet også. Jeg kjenner jeg blir helt på gråten bare av tanken på hvor rørt jeg kommer til å være på lørdag. Hun kommer til å være så vakker. Trine har en klassisk stil og er klassisk vakker, og jeg er spent på å se hvordan brudekjolen hennes ser ut. Om jeg skal gjette har den et enkelt, elegant snitt :-) Bildet er fra da jeg og Stein giftet oss, sommeren 2000. (Nei, jeg går ikke slik til daglig nei)

1 kommentar:

Anja Holt sa...

herregud, jeg begynner jo nesten å grine av bare innlegget. bør holde meg unna bryllup, ja?

kos deg masse, det er alltid godt å komme hjem!