torsdag 5. mars 2009

Desentralisert blogg

Jeg er på vinterferie i Indre Troms. Akkurat nå sitter jeg med kaffekopp og lånt PC i sofaen til Cathrin og her er det trivelig å være. Men det er ikke sikkert det blir så mye blogging på et par dager. Vi skal visst kjøre snøscooter og sånn. Bilder kommer etterhvert. Og til deg tyven. (En tidligere nabo skrev lapper til tyven, som han hengte på døra til boda si for å si at det ikke var vits i å bryte seg inn for han hadde ingenting verdifullt der, dette er et moderne forsøk på det samme. For jeg har nemlig lest at man ikke skal fortelle på internettet at man er på feire.) Men altså tyven: Vi har to katter og kattevakt så det er folk i husan (som dem sei her norjrd) Og dessuten har vi ikke så mye lurt å stjele. Vi har tjukk TV og mannen har med laptopen, og det er lite dyre smykker også. Vi har ikke engang sølvtøy, men stålbestikk. Så tyven... det er lite å hente hos oss altså....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, den tjuven so les detta her gidd sikkert ikkje å stikke innom tåa en gong ;o)
Men du? Kan d stemme att ej såg dej på tv2 igår? På skaperen? Eller såg ej å han Ole K feil?

Anonym sa...

D ligg forresten ei utfordring t dej på bloggen min ;o)

Elisabeth F sa...

Så artig at vi vart spotta (Hadde med meg Edvin og)
E venninne med Siv og Ingrid med barnekafeen, så måtte backe litt da!

Anonym sa...

hei:-)plompa tilfeldigvis borti bloggen din...Lenge sia sist..
Klem,ann