mandag 10. august 2009

Hjemme igjen

Etter et fem dager langt landsmøtemaraton i Stavanger og Sandnes. Men veldig hyggelig da!! Jeg er stolt av å ha bakgrunnen min fra noe så bra. Så mye bra og smarte folk. I går ble helgen avsluttet med å stifte en ny barneorganisasjon Juba. Det tror jeg blir enormt bra! Og for meg er det jo også litt artig å være med på at DNTB og IOGT-j slår seg sammen, ettersom jeg i 1992 var med på sammenslåingen av ungdomsorganisasjonene DNTU og NGU. (Gamlisprat, I know) Etter møtene hadde jeg noen timer i Stavanger før flyet gikk, og de ble tilbragt på best mulig måte. Jeg fant ei strand og hoppa i havet. Nydelig. Og selvsagt usedvanlig godt å komme hjem til ungene. Nå skal jeg finne oppskrift på burgerbrød, og så skal jeg vaske et rom, og så skal jeg plukke rips. Og klokka seks kommer min mor på besøk. Gleder meg!

Ingen kommentarer: