fredag 30. oktober 2009

Da

Er det tid for en i vennekretsen delvis versjon av "da damene dro"

JEG og en fantastisk flokk med fruer reiser til Barcelona!!!!! Hurra!!!

PC blir hjemme hos mann og barn. Jeg skal gjøre helt andre ting og fungere i det ekte livet mitt der jeg har årntlie venner som snakker med munnen sin ikke med tastaturet. Jeg har hørt det er trivelig der ute, så dette blir nok bra! Om tastaturabstinensene blir for ille får jeg heller sette meg til å tromme på en bordkant med pekefingrene. (Kan ikke "tøtsj" nei, på tross av å ha hatt "maskinskriving" som valgfag på videregående)

Snakkes mandag.

3 kommentarer:

trineb sa...

God tur :-)

LenaF sa...

Jeg er ikke noe sjalu i det hele tatt!!!!!!!

Tonje F sa...

Hilde er avslørt!! Ho har oppdatert fb-statusen. Eg var misunnelig der, og eg er misunnelig her. Har jobba 68 timar denne veka men skulle veldig mykje heller vore i Barcelona kjenner eg! Kose dokke