søndag 8. november 2009

Det nøffes

Da har vi mest sannsynlig fått grisesyke på besøk. Alvilde bikka i ettermiddag 39,3 i feber. Naboen har kommet løpende over plenen med sitt restlager av Tamiflu etter at ungene der i huset har vært gjennom runden forrige uke. Så da får vel vi i foreldregenerasjonen bare sortere og planlegge den kommende uka med hjemmeværing med barn. Og satse på at vi greier å "stå han av" sjøl.
Det har skjedd så mye i det siste at jeg ikke har rukket å oppdatere bloggen. I tillegg til de vanlige hverdagstingene har det blitt litt ekstra styr, som jeg i kraft av et tillitsverv jeg har må prøve å håndtere på best mulig måte. Heldigvis er jeg ikke alene om å prøve å ordne opp i en vanskelig situasjon. Fornuftige folk hjelper liksom på uansett hvor du er. Men du verden så hyggelig jeg har hatt det i det siste også. Jeg har vært på jentetur til Barcelona og hadde tre nydelige dager der sammen med åtte flotte damer. Påfyll sosialt, påfyll i form av noen etterlengdede solstråler og flerogtjue grader. Og påfyll i form av å kunne vandre gatelangs, bare suge inn inntrykk og vandre dit en måtte føle for å gå. Også tapas da. Tapas, tapas og mer tapas. Lovely. Med det i bakhodet skal vi prøve å komme oss gjennom både svineflu og kuldegrader.

1 kommentar:

Pia sa...

Heisan! Så flott blogg du har! Mange kule LOer har du også. Kommer nok til å stikke innom her flere ganger:D